Bolagsbeskrivning


ETS i Myra AB är ett nybildat bolag (oktober 2011) som i första hand inriktar sig på entreprenadarbeten mot energibolag.
ETS har inga referenser då det är ett nybildat bolag.

Jag, Jonas Eriksson, som driver bolaget har arbetat på Fortum distribution sedan 1989, med uppehåll för militärtjänstgöring på I16 i Halmstad som bandvagnsförare.
Det har inte varit aktuellt med bandvagn i Kungsbacka men kunskap om vård och körning finns.

Jag har arbetat med det mesta inom Fortum, från trädfällning, driva projekt till spolning av ställverk.
De sista åren på Fortum arbetade jag som certifierad CST, Kund Service Tekniker.
Detta tänker jag använda fullt ut i ETS och implementera till samtliga, eventuella anställda.
Kundvård är en stor och viktig bit. Både ETS kunder (beställare nätbolag) och beställarens kunder (abonnenter).

Jag tror på att kunna leverera produkter och tjänster i tid och med jämn och hög kvalité.
Jämn och hög kvalité är för ETS att varje kund blir sedd, hörd och hjälpt till en så bra lösning som möjligt.
Att bli informerad och att få vara med i en dialog upplevs som det viktigaste för nästan alla kunder,
även om kunden kanske inte kan få sina åsikter tillgodosedda.
En snabb återkoppling är också viktigt. ETS har två kunder på nästan alla ärenden och ser lika viktigt på båda.
Att snabbt få feedback av en utförare upplevs som en trygghet och en säkerhet av abonnenter.
Men även att beställaren får snabb feedback på att uppdraget är mottaget av ETS samt att ETS har kontaktat och bokat tid med abonnenten.
Kort sagt: Beställarens kunder är ETS kunder.